2015年5月1日星期五

宿營初體驗-下集

感恩, 第二朝一覺訓醒
天宮竟然造美....俾我地好好0既天氣...
呢朝一早起黎, 我地食好早餐
便一行八人坐車出發去大澳啦....

好, 去相

heheee..... 又犯規
又0係房間開大餐.....


由營地坐車去大澳, 都係半個鐘內
好快, 就到逹大澳啦.....


好耐冇去過大澳啦....
周圍逛逛, 見到可愛雞泡魚標本


細佬豬總係手多多


市集行完, 係時候出發
尋找中華白海豚啦....yeah.....


今次好黑仔呀, 竟然遇唔上海豚喎....
大家都有點失望呢.....


冇辦法啦....
唯有再周圍行行企企, 搵野食下啦.....


大澳真係一個增肥0既好地方


行行下, 食茶果
(呢檔0的茶果係用柴火煮成架, 超出名的)


大澳大會堂遇上偽文青表姐



再食.....
呢0的尤魚檔香港而家真係買少見少啦....
遇到佢, 真係忍唔住買番些少黎食 


萬萬估唔到, 小朋友們超愛呢0的碳燒尤魚, 碳燒瀨尿蝦
食完又買, 買完又食, encore左三四次哦.....


今次黎大澳, 其實最想就係去呢個地方---虎山觀景台


之前見個朋友黎呢樹行山
佢話呢度好啱小朋友行, 0的景又靚
一早已經好想黎呢度行下架喇...


今次聞名不如見面.....


遠望一整個大海, 真係好靚0既一個地方哦....


最衰鴻仔呢陣子總係好忙, 好忙, 忙著工作
下次有機會, 一定要帶鴻仔黎呢個咁舒服0既地方至得.....


大伙兒行下傾下講下, 好快就行到個亭啦.....


聞說呢度有時都會望到中華白海豚架....


不過, 我地梗係又睇唔到啦....


全程上山落山, 行左大概45分鐘.....
真係幾啱小朋友行


行完啱啱好, 小朋友立即無晒電
上到巴士即訓, yeah.... 



最近, 最近gill媽查實開左個代購韓國貨0既fb 專頁
鐘意買韓國衫, 韓國護膚品0既朋友
可以add下我, 我每個月都會飛一次過去架...


請請請大家多多支持

1 則留言:

  1. 呢度真係好舒服呀, 我都想搵日無咁多人既時候同little k去~

    回覆刪除