2015年5月23日星期六

給朗朗的好友-學學

今日....心情有點忐忑.....唔係咁開心.....
相識有十載0既朋友Van van 要移民啦....離開香港喇....
實在.... 有點不捨.....

Van van 係我舊同事
想當年一齊共事時, 當時並唔係特別熟
後黎, 我地分別離開左公司
又分別生左小朋友
跟住, 就因為朗朗, 學學而結緣喇....

睇我地個blog耐0既朋友
大概都知道學學吧....
學學, Kaylie 一直都陪伴著朗朗成長
當年, 佢地未讀書時
經常一齊去呢度, 去0個度
佢地三個, 經歷過好多個第一次
我睇住佢地三個牙牙學語, 睇住佢地學習走路
睇住佢地學習與人相處
不知不覺間, 佢地五歲喇....
要經歷人生第一次分離....
同朗朗講左, 學學要走喇....
睇得出哥哥佢, 係有一點點失落...一點點難過....
但畢竟是小朋友..... 對於悲歡離合, 大概沒有那麼大的感覺吧....
相反我..... 卻忍唔住.....悲從中來.....
或者....人到中年..... 對離合, 總係有點看不開......

van van, 學學, 學爸爸, 學妹妹.....
真真切切的, 好唔捨得你地哦...
曾經..... 我地有太多曾經喇.....
一齊行山, 郊遊, 攝影..... 0個0的日子真教人回味哦....
點都好, 祝福你地....
願你地能夠快快適應新0既生活....
願你地有一個新0既開始.....
愛你地哦.....
記得多0的update生活照....
希望可以0係fb繼續睇住學學, 學妹妹大啦....


睇番0的舊相
佢地三個, 真係識於微時....



當年, 大家都細細篤
呢張相學學先兩歲


我地真係有好多好多往事
以前, 三歲樓下, 真係好多活動...
又bbq, 又playroom, 又farm....

















當年, 又唔駛番學
成日都可以周圍去, 真係好好好開心架


講真, 去新加坡呢次, 真的好難忘架
可以同陳氏一家去旅行..... 熱熱鬧鬧的.....
我諗我呢一世都唔會忘記....


van van.....
然後, 你又見證我細佬出世



跟住, 我又見證番你細女出世
真的覺得, 我地有著好微妙0既關係哦....



雖然, 近年大家忙番學, 又忙湊細仔,細女
大家真的小左聯絡....
但真心的.....一直都好鐘意你地一家.....
現在各散東西喇.... 請好好珍重....
願你地一家在美國有新的開始, 一切順利.....








又最近, 最近gill媽開左個代購韓國貨0既fb 專頁
鐘意買韓國衫, 韓國護膚品0既朋友
可以add下我, 我每個月都會飛一次過去架...





 HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度....

同我地做個朋友仔啦!!!! 

2 則留言: