2015年6月27日星期六

再見我的初戀........

我0既初戀係發生0係15歲0既冬天.....
當年.....被婆婆逼迫.....
要我去補習數學
我數學一直都唔叻, 曾經好憎好憎去補數架....
直到遇到佢....

我0既初戀.......
佢長得好高.... 架著一副眼鏡.....
望落去斯文得黎, 又帶點陽光
純情得黎, 又帶點不羈
哈..... 我對佢....老土0的講句..... 真係一見鐘情架.....

仲記得, 每次.....佢總會坐0係我對面枱
我好鐘意偷望佢好專心計數0既模樣
總係覺得, 佢專心起黎, 真係好型, 好型架.....

又記得, 當年自己真係好鬼姣....
每一次上補習社之前, 總係束到自己條校裙短一短
然後, 又會梳一條那些年最吸引宅男0既馬尾
誓要引佢注目.....
真的好想被佢注意到哦.....

我暗戀左呢個男仔足足有一年......
當時年輕.....真係冇表白0既勇氣....
幸運0既係
原來, 我暗戀呢個男仔0既同時
個男仔, 都一直暗戀著我.....
結果..... 有一日, 呢個男孩子放學時, 0係補習社樓下
向我遞上了一張表白.....
就係咁, 我地拍拖啦......


最後, 因為雙方家長反對
我地拍左拖唔夠兩個月, 就一拍兩散啦.....
一直都覺得有點可惜.......


上個星期......竟然偶然的, 俾我0係街度遇到初戀情人.....
嘩, 撞到0個下, 真係想尖叫......

20幾年冇見.....
依然係.....
斯文得黎, 又帶點陽光
純情得黎, 又帶點不羈


想問....點解....點解....
我最後嫁唔到俾佢....
點解, 又點解, 我最後會選上了佢.......







我0既初戀.......跟你一起也不枉......
多謝你曾經愛惜我....
我搵到我0既幸福啦
願你都會搵到你0既快樂.....



  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!





















1 則留言: