2015年6月6日星期六

東京相遇

HI , 我係熊仔!!!

依個故事發生喺九年前的冬天, 
電話突然響起"先生, 你參加嗰個團唔夠人數, 而家有兩個方案, 你可以揀遲一日出發或者
轉住hello kitty 酒店!!!"
omg!!!!!!!我旅伴係男孩子woo.........
是咁的, 兩個男仔一齊去旅行, 兩個男仔一齊住hello kitty 酒店........oh......
大家唔好諗錯左隔離........我當時性取向係女性架......haha.......
最後決定, 遲一日出發!!!
就係咁初次偶遇gill仔!!!

其實都可以咁講, 
都可以話喺日本識, 
當時, 去到成田機場, 左望右望, 
當然望下團友先啦!!!
雖然好多pair 情侣, 總有一個女生同媽咪去旅行!!!
依個就係gill仔!!!

估唔到同gill仔相識數天, 就一齊去富士山下, 
築地, 原宿, 漫遊東京..............最最最最最估唔到的環節當然係一齊浸温泉啦.......
不過係..............一齊............男女分開浸............haha.....

仲記得當時陳奕迅首新歌就係富士山下.......
"攔路雨偏似雪花 飲泣的你凍嗎"
唻到今日我都係好鐘意依首富士山下!!!

識左半個月......就同gill仔拍拖啦!
唔拍都唔知原來咁夾, 
其實我有時都幾無聊, 連星座都研究埋, 
白羊座女同人馬座男 夾程度係有九十幾分架!!!!!!!

除左研究星座, 我仲有時研究埋命理, 
我唔係識命理, 而係話如果真係有前世今生的話, 
我成日都同gill仔咁講"前世你一定對我好衰, 成日對我指指點點, 
欠我好多好多, 一定對我做左好多十惡不赦的事情, 今世要還比我, 哈哈!!!"

其實有時我都諗唔明, 一個讀書唔多的窮小子又點會吸引到gill仔!
可能佢就係鐘意我嗰種勇往直前永不放棄嗰種態度, 
而家gill仔又話要勇往直前啦, 佢開online shop, 
專售賣韓國童裝, 女裝, 親子裝, 玩具.........
我一定會撐佢間online shop,
不止online shop咁簡單, 而係一個追夢的故事!!!

鐘意勇往直前的朋友必like之選............haha

https://www.facebook.com/pages/Studiocom/1514284038788236

回顧下啱啱相識的相片

2007澳門








2008 曼谷

2015首爾


  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

studio.com 
專賣女裝, BB衫, FROZEN 0既小商店

沒有留言:

發佈留言