2015年6月23日星期二

鴻仔美食專欄之韓國美食

hi, 我係熊仔

上回gill仔講到我地兩個因工作關係需要每個月要去韓國幾日(其實不是歎世界, 而係捱世界)
去到首爾其實除左忙裡偷閒剪頭髮, 我地仲會周圍行四圍蕩揾好嘢食
講到食好嘢, 我就真係無乜太多心得, 點解
是咁的......食韓國嘢我都係近依一兩年先識欣賞
食韓國炸雞啤酒......查實我由細到大只識食kfc炸雞加可樂但我已經覺得係人間極品美食
食韓國芝士排骨.....我由細到大都係食豉椒蒸排骨大
食韓國壽司......對於我依個80後.....我諗三文魚壽司會比較適合我

既然講到韓國嘢咁唔啱我食, 點解我又會愛上
原因好簡單, 我為人就係咁, 人云亦云, 當每個人都話嗰樣嘢好味, 我就會跟大隊話好味

就簡短介紹下首爾有乜嘢好食

早排最hit 爆零食莫過於蜂蜜牛油薯片, 你喺ig打honey butter, 
基本上你會search到好多韓妹都會拎住包蜂蜜牛油薯片影相, 通常係咁影
遮住個鼻遮住個咀, 剩係露隻眼出唻
如果你要買韓國人成日喺ig影嗰個牌子, 講真, 去咁多次韓國我地仲未遇到, 
其他牌子, 食住先啦......我諗味道大概差唔多掛...........
我自己就幾鐘意食, 可能本身都鐘意食薯片, 加上又有蜂蜜味, 甜甜地咁又幾好味
喺韓國邊度有得買, 有士多, 有便利店就有得買
下次邉個想買, 你可以搭單叫gill仔幫你代購

甜品又有邊個美美唔鐘意......望到張相......我而家都流晒口水
如果你有留意下人地fb...ig ......你會發覺依兩樣甜品成日都會出現喺佢地相薄中
喺厚多士上面加一層厚厚的cream再加糖漿......唔駛講嘢......睇造型我已經覺得好好味.....我就係咁膚淺
再加上依杯士多啤梨沙冰.......嘩......真係要比心心眼
至於邊度有得食, 其實周圍cafe都會見到, 隨處都有得食
我地嗰次就喺明洞是旦入一間cafe食
我諗我最早認識韓國食物一定係韓國燒烤
所以, 點都要潮聖韓燒
依間韓燒店喺新村站附近, 近梨大嗰邊, 
喺韓國食韓燒, 我覺得最大的賣點係唔駛自己燒, 有啊芝媽服侍, 食殘廢餐.......正到呢
燒下豚肉牛肉都好正架
最後, 到朗朗推介依檔腸仔檔
朗朗連食左三日腸仔, 飲品係free
邊度有得食......我個fd話喺機場出市區搭邊架巴士, 
一定係搭6002, 依架巴士神奇啦, 你由機場去邉都可以搭佢, 新村, 明洞, 東大門, 你諗得到的地方都會經
而依檔腸仔檔就喺6002新村巴士站斜對面, 我都覺得超好味!!!

講住咁多先, 下次再推介韓國依排興食乜嘢, 有乜嘢必買item, 有乜嘢韓國謢膚品好用, 有乜嘢韓國服飾好介紹





  HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 


想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!

沒有留言:

發佈留言