2016年2月23日星期二

九州親子之旅day1&day2


HI, 我係鴻仔!!!

忙忙忙忙忙...............
新年前工作一路上都好忙碌, 
好彩, 
我家中有一位完美的秘書gill仔, 
無論機票酒店已經一早安排好了!!!

出發前一日我都係未過問幾點飛機, 
只問第一日我地住福岡嗎?
先開始google map睇下酒店喺邊, 

其實, 旅行就係要relax, 何必咁有planning, 
生活上, 工作上, 湊仔上已經夠繁忙, 
放遊上希望能放鬆下, 比較隨意d!!!

唔好以為我地做賣衫, 一定好鐘意shopping, 
但我同GILL仔比較鐘意休休閒閒, 
睇下風景, 古蹟, 影下相!!!

頗欣賞GILL仔今次做法, 
出發前, 
朗朗同魚仔每人獲派5000日圓, 
大約hk$280, 
同佢地講好你地每人只得5000日圓, 
鐘意買乜嘢, 自己決定!!!

我讚成這個做法,
我地人人都沒有無限金錢, 
無可能無上限地狂買, 
自己要懂得分配金錢如何運用!!!

就算無太多planning話去邊度玩, 
唔識路都唔駛驚, 
最緊要有google map!!!

 事前, 我就喺觀塘廣場買左一張日本無限上網咭, 
$110 仲要送自拍神棍, 
我就覺得平啦!!!

第一晚酒店我地住中州, 
好近天神, 
天神同博多可以話係福岡最繁榮的地方!!!

強烈建議由機場出市區
例如去天神同博多, 
坐的士啦, 
一千五百日圓左右, 
HK$100左右, 
唔好坐地鐵轉唻轉去啦!!!



一蘭發源地同總店都在九州, 
又點可以唔朝聖, 
天神同中州都有一蘭!!!
係好味過香港一蘭, 或者有一種隔離飯香D的情懷!!!!
半熟蛋必食!!!





第二日我地去由布院, 幾年前去過一次由布院, 
覺得嗰度舒服, 
好想去多一次!!!
強烈建議喺香港買定JR PASS , 
全九州咁樣玩, 一定要買, 
JR PASS分兩種, 
一種係北九州, 
另一種係全九州, 
jr pass 我地係尖沙咀買!!!

jr博多去jr湯布院大約要兩個幾鐘, 
強烈建議大家去到JR站攞指定席, 
自由席可能會無位!!!
大家上JR web site check定時間先!

到由布院, 一落車, 落雪了, 
但我家魚仔同朗朗係唔驚凍, 
走唻走去又點會凍!!!


近JR站, 有免費浸腳, 咁鬼凍, 真係要浸下!
由布院出名浸温泉架!

沿途有好多小店

到處都係靚景, 啱晒我依個鐘意影相之人.




叫唔停的兩隻嘢!

gill仔: 婆婆帶上這副超, 真係好似一個殺手, 後面嗰個麻甩佬仲悠然自得慢步, 不知死活!

魚仔D電量仲勁過金霸王, 金霸王都有無電的一日, 
魚仔係可以全日都100%電, 太強!!!



b-speak出晒名食蛋糕, 又點可以唔食呢!

蛋糕唔太軟棉棉, 但cream好重牛奶味, 
愛CREAM同唔驚肥的人必食!


沿路, 只見過一次公園, 兩隻嘢又點會錯過!!!



gill仔: 朗朗, 你成頭都係頭皮woo
雪越落越大, 兩兄弟就越hyper








細佬喺日本買的第一樣嘢就係依把遮, 佢話太大雪, 
佢都要開遮!



寒天食雪糕, 百般滋味在心頭!



港童去旅行必做的一件事一定係睇動物,
都唔明點解! 
依度仲有貓頭鷹!






gill仔: 唔知點解日本所有動物都係靚過人
我: 係啊.....唔知點解日本所有女仔都係靚過人.......哈哈

有D似歐式小鎮




唻到由布院, 可能好多人都會遺留左去這個地方, 
九州自動車史館, 
主館仲係一個超級車迷, 
個個男童都鐘意車, 
啱晒朗同魚!









雖然我唔係愛車之人, 
但對復古, 古典這類別都相當有興趣!





愛影相的人必去啦!



仲可以玩駕駛飛機


朗: landing 啦...........




值得一去, 入場費又唔係貴, 取暧都好!

成日覺得河邊坐喺度這種情景好似大雄同多啦a夢







金鱗湖又係由布院必去的地方








又中大雄毒, 這間屋又話好似野比大雄間屋!

由布院雖然離博多有少少遠, 始終值得一去!!!


   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度


再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!
好多正嘢買!!!!

沒有留言:

發佈留言