2016年2月28日星期日

九州親子之旅day3上

Hello.....我係gill仔....
day 3 輪到我寫啦.....

其實九州呢個地方, 我地兩公婆之前已經去過一次架喇....
今次plan行程, 都來得幾辛苦.....
一黎又要就番小朋友, 二黎又唔想重覆去番上次去過0既地方.....
你知啦, 鴻仔份人好怕悶
重覆去同一個地方, 佢實咦咦哦哦煩住我....

為左俾小小新鮮感佢
今次我建議去太宰府
因為二月尾三月初係九州梅花盛開0既時候
從未0係日本賞花0既我, 真的好想睇睇哦.....



好, 去相


從博多出發, 去太宰府唔算好遠
大概坐左半個鐘多些小就到逹啦....







周圍都係梅花哦....
超期待耶....


呢日早上落左場雨
都幾凍下架....
不過, 下午卻放晴, 我地真係好好運氣哦....



一直往太宰府天滿宮走, 有一條小小商店街


先黎個梅枝餅
係呢度0既名物黎架


熱騰騰, 煙煙韌韌
甜甜地, 都OK好味架


商店街遇到面包超人


之前睇IG
發現原來太宰府呢個Starbucks係聖地黎架
自拍潮聖呢0的野, 點少得我地架....


好靚0既一間Starbucks


好鐘意佢呢個杯呀......


梅花特飲
呢度獨有架.....


吃完早餐, 嘆完咖啡
正式出發....
一出門口, 滿滿是人.....
呢日, 似乎係幼稚園黎太宰府參觀呀....
巧可愛0既小朋友哦....


周圍走走.....


我地真係堅好采呀....
早一個星期, 我上背包客棧問過
佢地都話太宰府梅花未開
頂多只有幾棵樹在開花....


結果....結果.....
呢幾日天氣可能頗熱.....
我地去到, 都有4成0既樹在開花呢.....


0的花超靚哦....


大滿足哦....




難怪咁多人鐘意去日本賞花.......




heheee.... 同媽媽影番張, 留留念先......


偽文青




真係要讚下鴻仔
影得個景鬼火咁靚.....


講真, 真係好驚喜
冇諗過, 可以睇到咁靚0既花架.....


一場黎到太宰府
除左賞花, 梗係要入屋拜神啦


聞說太宰府係求學業架.....


希望阿朗派到好學校啦....


又原來, 太宰府仲有一個兒童遊樂園


梗係要俾佢地兩隻野放放電啦.....



遊樂園需要入場費的....印像中, 大概係幾十蚊倒
入到去, 每個遊戲就另加收費
為起日元$200玩一次


可憐細佬豬哦
年紀輕輕, 冇得坐過山車
唯有哀怨的, 望住哥哥玩了


0係遊樂園逗留左一陣
又要趕住下一場啦....
下一站....熊本.....



day 3實在太長篇啦....
熊本之旅再等多一兩日啦..........
會快快手寫埋俾大家架....




   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度


再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 

至於想了解最新韓國服飾, 請支持GILL仔ONLINE小店
LIKE 下我地啦!!!!!
好多正嘢買!!!!

















6 則留言:

  1. 乜原來太宰府有遊樂場架???
    我一月同我仔去完九州,你地好堅一家大細坐鐵路!
    我地自駕先叫輕鬆少少

    回覆刪除
    回覆
    1. 太宰府有遊樂場, 我都係睇地圖見到就入去玩下, 不過鐵路真係好方便!

      刪除