2016年1月4日星期一

GILL 家的2015年

2015年轉眼間就離我地而去啦....
呢一年, 對我黎講, 係好特別0既一年
我同鴻仔經歷左一0的好難忘0既事
當中有喜有悲, 有笑有淚....
感恩, 經過呢件事之後
我地又成長啦......大家都成熟了不少.....
我地..... 會努力, 努力走更遠的路.....


2015年對我地一家黎講
並唔係易捱0既一年
單單我地屋企, 已經有好兩個好大0既轉變啦....
年初, 我決定有限度咁做野
整左間網店出黎
做野之後, 人真的忙碌左好多
要影相, po 相, 覆客....等等等等
放0係屋企0既時間少左.....
有時, 都覺得自己有點疏忽照顧朗朗同魚仔.....
大概有得, 就會有失吧.....
得到自己0既事業, 就失去了同孩子一齊的時間
其實, 當中都有點爭扎
不過....最後仲係決定要繼續經營落去
佢地大啦, 理應學習自己照顧自己.....
我嘛, 都應該開始要有番我自己.....
做一0的自己鐘意0既事, 向著自己0既理想進發....
2016年, 我要做得更好....
希望, 有一日, 我可以包起鴻仔....hahaaa....


另一個好大0既轉變就係搬屋啦....
我地由愉景灣搬左出西環
生活環境的確有好大0既分別
不過, 生活上, 其實我地都好快習慣左啦....
但係, 愉景灣0既人情味卻一直讓我地念念不忘
成日都好掛住我地班舊街坊.....好朋友.....
仲不時好想搬番入去......
最後決定, 一個星期番去一次.....
咁樣, 朗朗魚仔就可以keep番0的兒時玩伴啦....



2016年...... 唔會知係點樣0既一年呢.....
大概....充滿了挑戰性吧....
哥哥黎梗6月放榜大抽奬, 9月升上小一啦.....
有點擔心, 聞說小學係另一個地獄....
又黎梗9月, 哥哥西環番學, 細佬繼續過海番學.....
接湊上, 又唔知點安排......
工作上, 又唔知順利唔順利.....
好多好多難題.....
好多野, 都好未知之數.....
唯有同自己講, 加油加油.....
咬住牙關, 我知, 我地又會捱過一年架....
大家都加油哦.....
最難的, 總會過的!!!!!





   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 











沒有留言:

發佈留言