2015年12月14日星期一

我們的故事@結婚7週年

1215, 對我地黎講, 係一個特別0既節日
仲記得, 九年前0既呢一日, 我地0係葵涌新都城第一次牽手.....
說實的, 當時剛剛失戀
只係抱住, 拍下拖, 開心下0既心態同鴻仔發展
真係諗都冇諗過, 呢雙手, 咁就拖左九年啦.....



九年黎, 我地有高亦有低
  拍拖一年, 試過覺得自己熱情冷卻, 覺得拍到冇火花
竟然腦海閃過, 想拍完鬆人....哈哈.....
我地之間, 亦出現過一段好難捱0既日子
尤其剛剛生完朗朗, 組織一個新家庭
當時忙著要照顧小朋友, 又要做家頭世務...... 
老公又完全唔幫手.........
然後, 又話唔鐘意阿仔佢地.....
說實的, 一段好長0既時間, 我覺得感情上感到好沮喪
對佢亦感到好失望
感覺, 其實有點差呢.......



好不容易, 經過歲月0既磨合
我長熟了, 佢成長了
我地又搵番生活0既節奏
雖然, 感情上再沒有想當初的激情
咀裡亦冇甜言蜜語
生日聖誕又冇禮物, 生活再冇小驚喜
(俾梗說話你聽呀, 鴻仔, 識做未????) 
但係, 卻有著默契
感恩, 大家一直都係同步向前行....



今年, 係我地結婚第七年啦.....
七年之癢.....唔知會唔會發生呢.....哈....
多謝鴻仔你哦....
一直都對我咁好.....一直都0係我身邊守候住我.....
有你, 我說實的, 覺得自己好幸福哦....
將來, 我地感情上或會起, 或會伏, 
我都唔知會發生乜野事....
但係, 要緊記, 凡事都要多多包容哦.....
仲要記住, 唔好俾女仔追到手哦....哈哈.....




   HEHEEE…
我地最近開左個 FACEBOOK 專頁呀
大家可以 CLICK 一 CLICK 呢度
再 LIKE 一 LIKE 0個度.... 
同我地做個朋友仔啦!!!! 



4 則留言:

  1. 有左小朋友後, 時間真係過得特別快!
    祝你地sweet & happy forever ar~~ :)

    回覆刪除
  2. 我正經歷那個過度期, 生小朋友真係好考驗大家既感情...

    回覆刪除