2017年11月27日星期一

細佬畢業鳥

好耐好耐,都冇執過筆,寫過一篇BLOG啦。。。

其實,我鐘意寫架。。。
可以抒發下自己,又可以睇番轉頭。。。。

不過呢,近年時間唔太容許啦。。。
自從哥哥升上小學,花左唔少心力0係佢度。。。
加上細佬都實在讓我心力交瘁。。。

然後,重點係呢。。。
哈。。。。我好懶得寫。。。。
總總原因交織下
我。。。。有些少想放棄。。。。


今日,要再次寫番

梗係啦。。。細佬畢業BLOG喎。。。
點可以因為懶而唔寫呢。。



2017年11月27日早上九時
我帶著輕鬆0既心情
0係阿朗學校0既網站上面
查閱小一自行分配學位0既取錄名單
一如所料的
學校取錄了細佬



說實的,細佬。。。。
佢從來都冇俾我一種好震撼0既感覺
可能係第二個啦
所有的事,我已經同阿朗經歷過
所有0既第一次,阿朗已經俾左我
所以,當事情來到細佬0既時候
我真的。。。冇乜太大0既感覺


好似今次細佬派小學咁
其實,一早就知,學校會收細佬
我呀。。。衰到。。。連邊日放榜,其實都唔太記得呀。。。
同阿朗嗰陣,真的差好遠。。。




雖然,細佬0係各方面0既事上面
都俾唔到好震撼0既感覺我
但實呈,咁又唔代表
喺我心目中,佢唔震撼



在我黎講
佢係一個比獨特,更為獨特0既孩子
佢絕對唔會係嗰種。。。乖乖聽你講0既人
佢有佢0既主見,好有佢自己0個一套
非常0既自我
彷彿呢個世界冇人可以勉強到佢
而且,總係愛唱反調,
叫佢唔好做,佢就偏偏要去做



0係教育佢0既路上
偶爾讓我會感到好沮喪,,真係唔知點樣去處理佢
會有好灰心0既時候

但說實的,這些年其實佢都不斷的在進步
慢慢的,這個咁自我中心0既人
會開始顧及我感受
有時,見佢願意因為我,而作出微微的遷就
我。。。真的又會振作起黎
我知,佢唔係一個普通的小朋友
所以,我必須要用更包容0既心,去接受佢0既不完美



時間不饒人
唔經唔覺,細佢畢業了
最近帶左佢去影畢業相

今次細佬畢業,我們去左幸福宣言度影

仲影左好多家庭照。。。。
好鐘意呢張。。。大家都玩得好開心


細佬份人由細到大都係咁架
眼睛唔望人,影相唔望鏡頭
同親佢影相,都非常辛苦架
呢張全家幅,叫做影得好好啦。。。
至少,佢有笑呀嘛。。。


最衰阿朗啦,嗰朝一起身隻眼竟然腫左起黎
影得唔夠靚仔添。。。。


呵呵。。。呢張影出黎效果勁開心



查實同行0既仲有


影相0既野
梗係一齊影,先夠開心啦



小丸子真的好鬼馬 


佢地三個,大多那麼快
咁就話畢業了,真的有點不可思議。。。。。


見到佢地畢業,就覺得自己老了。。。
下年呢三個人仔就讀小一啦。。
其實我驚架!
到時,要以一敵二溫測驗考試
感覺好恐怖囉!



希望爸爸會繼續愈來愈生性
又愈來愈幫到我忙啦。。。
其實,爸爸這些年同細佬一樣
一直都在進步架
現在阿朗0既數學科,係鴻仔一手包辦架!
雖然偶爾會數錯阿朗,埋怨佢講極都唔明
但仍然努力替阿朗跟進步中
真係生性左好多!要俾0的掌聲爸爸!




今次講住咁多先,
有興趣影畢業相0既朋友,
可以0係下面了解下


可以打電話去問下


DPbabe 幸福宣言

電話號碼 : 37412622/23974800

電郵:info@dplus.com.hk

網站:  http://www.dplus.com.hk 

Facebook  : http://www.facebook.com/go2dplus 

Facebook : https://www.facebook.com/DPbabe/

每個家庭~$1000 

Group 4-8 家庭就可以
Package 除左可以影畢業照
因為貪佢可以順便影埋家庭照 Family photo
仲有咁多個家庭既大合照Group Photo


或者自己設計專屬自己既Package 都得架...
總有一樣啱大家同屋企人
















1 則留言:

  1. 好耐沒黎探妳,有一天乘地鐵,見到你媽媽和阿朗.

    回覆刪除